În noiembrie, Smiley și HaHaHa Family au lansat „De neprețuit”, cel mai recent produs muzical al casei de discuri și rezultatul unei colaborări inedite cu Mastercard. Linia melodică, versurile și videoclipul piesei îmbină elementele de brand cu viziunea creativă a artiștilor și invită publicul să descopere o poveste despre gesturi și începuturi de neprețuit, momente unice pe care le trăim alături de ceilalți, bucuria și aventurile copilăriei, prietenie, optimism și curaj – arată reprezentanții casei HaHaHa Production.

Colaborarea dintre Mastercard și HaHaHa Family integrează două elemente de bază din viziunea Mastercard: obiectivul de a construi un viitor mai bun prin toate produsele și serviciile sale și noua identitate audio, o arhitectură sonoră complexă la care au contribuit artiști internaționali de renume.

„Uneori, un simplu gest sau moment pune în mișcare întâmplări și idei speciale. Așa s-a întâmplat când Mastercard ne-a provocat să creăm o piesă inspirată din brandul lor: De neprețuit este despre visuri devenite realitate, prin pasiune, curaj și optimism și alături de cei apropiați, prieteni sau familie. Chiar nu există nu se poate pentru visuri adevărate. Mai mult, momentul a inspirat un început de neprețuit și pentru noi: este pentru prima dată când un proiect reunește atât de mulți artiști HaHaHa și așa a luat naștere conceptul HaHaHa Family”, spune Smiley, cântăreț, compozitor, producător și fondator HaHaHa Production.

„De neprețuit” se difuzează pe posturile de radio din România, iar videoclipul piesei urmărește povestea a patru copii care își transformă un vis în realitate, ajutați de personajele interpretate de artiștii Jean Gavril, Serendinschi, Juno, Dorian, Feli și Smiley. Videoclipul se poate vedea aici.

Sursa: HaHaHa Production

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.