Proiectul „The Book Pitch. Alegerea cititorului” propune iubitorilor de literatură să prezinte, în română sau în engleză, prin intermediul unui material video de maximum 60 de secunde, o carte a unui autor român. Campania – lansată de Institutul Cultural Român (ICR) prin Centrul Național al Cărții – este o invitație adresată cititorilor de a se alătura instituției în demersurile de promovare a cărților românești în lume.
”Deveniți promotori și ambasadori onorifici, participanții la campanie au astfel ocazia să atragă atenția agenților literari, editorilor și traducătorilor străini, dar și cititorilor de pretutindeni, asupra unei cărți îndrăgite din literatura română”, este propunerea ICR.
Materialele video care întrunesc condițiile din regulamentul campaniei, primite până în 5 noiembrie pe adresa thebookpitch@icr.ro, vor fi publicate pe paginile de social media ale Centrului Național al Cărții și ale partenerilor. Iar din toamnă vor fi difuzate și pe TVR Cultural. Doi dintre participanții la campanie au șansa de a participa la primele târguri internaționale de carte din 2024 la care ICR, prin Centrul Național al Cărții, organizează prezența României: London Book Fair și Festival du Livre de Paris. Numele lor va fi ales prin tragere la sorți.
”Campania «The Book Pitch. Alegerea cititorului» este un instrument prin care ne propunem să promovăm în continuare cultura noastră scrisă peste hotare, într-un mod inedit și adaptat contemporaneității, în anul în care ICR împlinește 20 de ani de la înființare”, a declarat Liviu Jicman, președintele Institutului Cultural Român, la lansarea „The Book Pitch. Alegerea cititorului”.
Mai multe detalii, aici.
Sursă informații și foto: Institutul Cultural Român
CITEȘTE ȘI:
Selecție de volume de poeme