Compania Naţională Poşta Română poate livra trimiterile poştale, din anumite clase de servicii, la sediul sau domiciliul clienţilor, în orice localitate de pe teritoriul României.

Poşta Română a dezvoltat o nouă reţea de transport care să asigure livrarea mecanizată, având suport logistic dedicat, în fiecare localitate de pe teritoriul României. ”Aceasta este proiectată pe un număr de 167 de subunităţi poştale (157 în mediul urban şi 10 în mediul rural), care au fost dotate cu suportul logistic şi uman necesar – autovehicule, infrastructură IT, de comunicaţii şi agenţi curieri”, se arată în comunicatul companiei.
Astfel, clienţii Poştei Române au asigurată acum livrarea la domiciliu pentru mai multe categorii de servicii.

Serviciul StaiAcasă Plus, prin care se oferă livrare la “uşă” şi distribuţie rapidă clienţilor care comandă alimente la temperatură ambientală, dar şi produse nealimentare, de la retailerii care încheie contracte cu Poşta Română. ”Dacă, la data lansării acestui serviciu (aprilie 2020), StaiAcasă Plus era disponibil doar în reşedinţele de judeţ şi în localităţile limitrofe, în limita a 20 km, în prezent acesta se prestează în toate localităţile din România, pentru colete cu o greutate maximă de 30 kg”, informează sursa citată.

Livrarea la domiciliu este posibilă și pentru Serviciul Express, cu produsele Prioripost (greutate maximă 20 kg), Prioripost cu valoare declarată fixă (greutate maximă 2 kg), Prioripost facturi (greutate maximă 20 kg) şi EMS (greutate maximă 30 kg). ”Până în prezent, se asigura livrarea mecanizată a trimiterilor Express interne şi internaţionale pentru destinatari la domiciliul/sediul clientului în 1.460 de localităţi. Noua reţea de transport permite livrarea la sediul/domiciliul clientului în toate localităţile din România”, spun reprezentanții Poștei Române.

În cazul coletului poştal intern din serviciile Standard, Valoare declarată, Ramburs şi Confirmare de primire, cu serviciul suplimentar Factaj (Factaj – tarif pentru livrare la domiciliu sau la sediu a coletelor poştale interne), noua reţea de transport permite asigurarea livrării la domiciliu în orice localitate din România, faţă de 101 localităţi, câte erau accesibile până în prezent.

Pentru EMS, colete poştale şi pachete mici extracomunitare import (pentru care s-a asigurat serviciul de Comisionariat Vamal şi clientul solicită livrare la domiciliu/sediu), până în prezent se asigura livrarea mecanizată a trimiterilor la domiciliu doar pentru clienţii din Bucureşti şi localităţile din judeţul Ilfov, acum serviciul este disponibil şi pentru destinatarii din toată ţara.

Totodată, Poşta Română a introdus tariful de livrare la domiciliu a trimiterilor import supuse serviciului de comisionariat vamal: 14 lei/trimitere (TVA inclus), pentru destinatarii care solicită expres acest lucru.

Mai multe detalii sunt disponibile aici.

Sursă informații și foto: Poșta Română

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.