La nivelul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri – Direcția Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora și, implicit, rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situației epidemiologice actuale.
Numărul de telefon este 0751 122 311 și poate fi apelat de luni până joi între orele 9.00 și 17.00, respectiv vinerea, de la ora 9.00 la 14.30.
”În măsura în care doriți să solicitați amânarea călătoriei pentru o dată ulterioară sau restituirea sumelor achitate, vă recomandăm să faceți o cerere în scris către operatorul economic. Totodată, vă adresăm rugămintea de a lua în considerare volumul mare de solicitări la nivelul operatorilor economici din domeniul turismului și de a trata cu răbdare și înțelegere demersurile întreprinse de aceștia pentru soluționarea cu succes a solicitării dumneavoastră”, informează Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri.
Sursă informații: Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri