Am citit undeva că nu poți cumpăra fericirea, dar poți cumpăra înghețată, ceea ce este cam același lucru. Rezistăm tentației de a filosofa despre fericire. Dar adevărul este că nu există prea multă lume care să reziste unei porții de înghețată. Indiferent de vârstă. Sau de sex. Indiferent de anotimp. Ori de stare de spirit. Atenuează tristețea, amplifică bucuria: rețeta funcționează negreșit.

Istoria înghețatei începe încă din timpuri străvechi, când se folosea gheața sau zăpada pentru a prepara delicioase deserturi reci. Pentru arome se apela la miere, fructe sau sucuri de fructe. Aceeași istorie spune că Marco Polo ar fi fost cel care a adus în Europa o rețetă de desert care stă la baza a ceea ce numim noi azi înghețată. Inițial un deliciu extrem de costisitor, desertul rece era destinat doar celor bogați. Ulterior s-a răspândit, s-a diversificat, s-a rafinat. Iar azi nu mai e vorba despre un desert, ci de magie la cupă. Sau la cornet.

Nu știm precis dacă magia funcționează pentru că desertul ne duce înapoi la anii copilăriei sau fiindcă ne provoacă mereu creativitatea în combinarea aromelor. Dar știm că funcționează de fiecare dată. Având așadar proprietăți miraculoase de panaceu, înghețata poate fi ”necunoscuta” din ecuația de succes a oricărei petreceri. Motiv pentru care Millennium Chocolate are în ofertă și o vitrină pentru înghețată special concepută pentru evenimente. Nu pentru orice evenimente, să fim bine înțeleși. Doar pentru cele care se vor a fi memorabile! Șase gusturi diferite abia așteaptă să evadeze din vitrina-cuib, colorând și dând savoare petrecerii.

De unde am pornit? Ne-am pierdut cu gândul la arome… A, da: am citit undeva că nu poți cumpăra fericirea, dar poți cumpăra înghețată, ceea ce este cam același lucru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.