Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) anunță că oferă îndrumare și asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul Call-Center-ului. La numărul de telefon 031.403.91.60.

”Îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată”, se arată în comunicatul ANAF. Agenții Call-center oferă asistență contribuabililor și prin intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF. Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informații în domeniul contabil.

În situația în care agenții Call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumați către alte canale prin care pot obține informațiile de care au nevoie.

Mai multe detalii, aici.

Sursă informații: Agenția Națională de Administrare Fiscală. Imagine de Peggy und Marco Lachmann-Anke de la Pixabay.

CITEȘTE ȘI:
Ghid pentru cei care realizează venituri din meditații

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.