Astăzi, de la ora 17:00, în emisiunea „Frați de viță”, de la TVR 2, Adrian și Cătălin Păduraru propun un experiment inedit. Este vorba de o tehnică nouă, numită neuromarketing care studiază reacțiile consumatorului folosindu-se de emoție, atenție și memorie pentru a stabili gradul de satisfacție pe un produs sau serviciu.

Adrian și Cătălin sunt gata să descopere ,,diamantul negru” sau ,,comorile ascunse ale naturii” – așa cum sunt numite trufele, prețioasele delicatese ce cresc în pădurile noastre. Le-au descoperit la un pasta bar.

Dacă pentru descoperirea unei trufe e nevoie de un nas fin, de regulă al unui cățel special antrenat, pentru alegerea unui vin bun e nevoie, pentru început, de un ochi format și de o privire atentă către eticheta vinului, care este cartea de vizită a acestuia. Puteți vedea ce și cum în emisiunea ”Frați de viță”.

Sursa: tvr.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.