Conform celui mai recent studiu al Reveal Marketing Research, pe lista principalelor planuri ale românilor pentru anul 2025 figurează un stil de viață mai sănătos – alimentație echilibrată, scădere în greutate (51%), mai mult timp petrecut cu familia (29%) sau mai multe călătorii (29%).
Conform studiului, ”dorința de a aborda un stil de viață mai sănătos este semnificativ mai mare în rândul persoanelor mature de peste 55 ani (70% vs. 51% total eșantion), în timp ce pentru cei cu vârste între 44-55 de ani dorința de a călătorii mai mult este mai importantă (35% vs. 29% total eșantion)”. Cei cu vârste între 25-34 de ani își doresc în mai mare măsură să își dezvolte abilități noi (19% vs. 12% total eșantion) sau să participe la cursuri de dezvoltare personală și profesională (13% vs. 7% total eșantion).
Potrivit aceluiași studiu, pesimismul este în creștere în rândul românilor în privința anului 2025: 27% se așteaptă la o viață mai dificilă în noul an, comparativ cu 19% anul trecut. ”45% dintre români nu adoptă nici o perspectivă optimistă, nici una pesimistă, această atitudine evidențiind incertitudinea pe care aceștia o resimt cu privire la viitor”, se arată în studiu. Pesimismul românilor atinge cote ridicate în legătură cu perspectivele de evoluție a țării în următorul an. Diminuarea corupției (54%), reducerea inflației (51%) și îmbunătățirea situației economice (47%) sunt considerate obiective greu de realizat în următoarele 12 luni.
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat online în perioada 6-12 decembrie pe un eşantion reprezentantiv pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, utilizatori de internet, din mediul urban și rural. Mărimea eșantionului a fost de 1017 respondenți, iar eroarea maximă de eșantionare este +/-3.1% la un nivel de încredere de 95%.
CITEȘTE ȘI:
Studiu | 7 din 10 români sunt atrași de magia produselor în ediție limitată lansate de Crăciun