Studiu | Un stil de viață mai sănătos, principala rezoluție a românilor pentru 2025

Imagine de la Pixabay

Conform celui mai recent studiu al Reveal Marketing Research, pe lista principalelor planuri ale românilor pentru anul 2025 figurează un stil de viață mai sănătos – alimentație echilibrată, scădere în greutate (51%), mai mult timp petrecut cu familia (29%) sau mai multe călătorii (29%).

Conform studiului, ”dorința de a aborda un stil de viață mai sănătos este semnificativ mai mare în rândul persoanelor mature de peste 55 ani (70% vs. 51% total eșantion), în timp ce pentru cei cu vârste între 44-55 de ani dorința de a călătorii mai mult este mai importantă (35% vs. 29% total eșantion)”. Cei cu vârste între 25-34 de ani își doresc în mai mare măsură să își dezvolte abilități noi (19% vs. 12% total eșantion) sau să participe la cursuri de dezvoltare personală și profesională (13% vs. 7% total eșantion).

Potrivit aceluiași studiu, pesimismul este în creștere în rândul românilor în privința anului 2025: 27% se așteaptă la o viață mai dificilă în noul an, comparativ cu 19% anul trecut. ”45% dintre români nu adoptă nici o perspectivă optimistă, nici una pesimistă, această atitudine evidențiind incertitudinea pe care aceștia o resimt cu privire la viitor”, se arată în studiu. Pesimismul românilor atinge cote ridicate în legătură cu perspectivele de evoluție a țării în următorul an. Diminuarea corupției (54%), reducerea inflației (51%) și îmbunătățirea situației economice (47%) sunt considerate obiective greu de realizat în următoarele 12 luni.

Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat online în perioada 6-12 decembrie pe un eşantion reprezentantiv pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, utilizatori de internet, din mediul urban și rural. Mărimea eșantionului a fost de 1017 respondenți, iar eroarea maximă de eșantionare este +/-3.1% la un nivel de încredere de 95%.

Imagine de la Pixabay

CITEȘTE ȘI:
Studiu | 7 din 10 români sunt atrași de magia produselor în ediție limitată lansate de Crăciun

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.