38% dintre români au declarat că cel mai mult își doresc să revină la normal posibilitatea de a călători, se arată într-un studiu făcut de Reveal Marketing Research, prin care s-a dorit identificarea activităților care le lipsesc cel mai mult românilor.

Într-un an în care schimbarea a fost cuvânt cheie, fiecare am ajuns să ne analizăm stilul de viață. În acest context, Reveal Marketing Research a dorit să afle care sunt activitățile care le lipsesc cel mai mult românilor și la care și-ar dori să se întoarcă mai repede.

Călătoriile sunt pe primul loc în preferințele românilor atunci când vine vorba de revenirea la normal, mai ales în rândul celor cu venituri mai ridicate. ”38% dintre respondenți își doresc să poată călători din nou ca înainte. 48% dintre familiile moderne, urmate de 46% dintre tinerii profesioniști afirmă că le este dor de călătorii. Aproximativ o treime dintre maturii fără partener a menționat același lucru”, potrivit datelor Reveal Marketing Research.

Întrebați ce activități ar dori cel mai mult să revină cât mai repede la normal, românii au selectat în proporție de 25% întâlnirile cu familia și prietenii. ”Procentele sunt similare pentru toate segmentele analizate: familiile tradiționale sunt la egalitate cu maturii fără partener în privința acestei opțiuni, ambele categorii înregistrând un procent de 27%. Dintre toate segmentele, tinerii au bifat în cea mai mare măsură această opțiune, 40% dintre aceștia afirmând că își doresc să se poată întâlni în condiții normale cu prietenii și familiile lor”, se arată în studiul Reveal Marketing Research.

Activitățile de recreere sunt și ele printre opțiunile românilor atunci când se gândesc la ce și-ar dori să revină la normal, mai ales pentru persoanele singure. Conform Reveal Marketing Research, ”23% dintre maturii fară partener își doresc să poată ieși din nou în oraș ca înainte sau să își poată practica hobby-urile, fiind urmați de mileniali cu un procent de 22%”.

Interesant este faptul că revenirea la job nu se află în topul dorințele românilor în legătură cu reluarea activităților așa cum erau ele înaintea izbucnirii pandemiei. ”Doar 1 din 10 români au menționat această opțiune. Dintre segmentele analizate, doar 13% dintre tinerii profesioniști și 8% din familiile moderne au declarat că își doresc să revină la normal mai repede mersul la serviciu”, indică Reveal Marketing Research.

Metoda folosită a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview) și au fost derulate 1.017 interviuri online cu respondenți cu vârsta peste 18 ani, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural în perioada 7-13 octombrie 2020. Eroare de eșantionare +/- 3%. Nivel de încredere 95%.

Comunicatul integral privind studiul realizat de Reveal Marketing Research este disponibil aici.

Sursă informații: Reveal Marketing Research. Imagine de Alexas_Fotos de la Pixabay.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.