Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să exploreze modul în care bărbații se pregătesc pentru a celebra ziua de 8 Martie. Dar și să identifice așteptările femeilor în legătură cu această sărbătoare dedicată lor.
Cosmeticele și bijuteriile, printre preferințe
În percepția românilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) și accesoriile/ bijuteriile (68%). Conform rezultatelor studiului realizat de Reveal Marketing Research, 9 din 10 români declară că obișnuiesc să serbeze Ziua Internațională a Femeii. Alegerea unui cadou potrivit reprezentând o oportunitate de manifestare a aprecierii față de femei.
77% dintre femei așteaptă un cadou din partea partenerului de viață
De 8 Martie, femeile se așteaptă să primească cadouri din partea partenerului de viață (77%), copiilor (46%) sau a altor membri ai familiei (29%). Totodată, 23% se așteaptă să primească cadouri din partea prietenilor/ cunoștințelor. 22% din partea colegilor de serviciu. Doar 16% dintre femei se așteaptă să primească cadou din partea angajatorului. Iar la modul ideal acestea și-ar dori tichete/ card cadou, vouchere (79%) sau zi liberă de 8 Martie (55%).
81% dintre bărbați oferă daruri de 8 Martie partenerei de viață
Cu ocazia Zilei Femeii, cei mai mulți dintre bărbați se pregătesc să ofere cadouri partenerei de viață (81%) și mamei (54%). 32% dintre bărbați menționează fiicele, în special cei cu vârste peste 55 ani (40%). În timp ce doar 19% intenționează să ofere cadouri colegelor de serviciu, în mai mare măsură cei cu vârste între 35-55 ani (24%). În privința aspectului financiar, majoritatea bărbaților anticipează că vor aloca un buget similar (60%) sau chiar mai mare (30%) în comparație cu cel din anul precedent.
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat online în perioada 23-28.02.2024. Pe un eşantion reprezentantiv pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, utilizatori de internet, din mediul urban. Mărimea eșantionului a fost de 1004 respondenți. Eroarea maximă de eșantionare este +/-3.1% la un nivel de încredere de 95%.
Studiul complet, aici.
Sursă informații: Reveal Marketing Research
CITEȘTE ȘI:
Studiu | 71% dintre români cred că viața lor s-a îmbunătățit de când au pisică