Începând de mâine, 22 septembrie, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș va organiza – la sediul secundar de lucru din Sighetu Marmației – activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.
Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș aduce la cunoștința cetățenilor câteva informații de interes general.
Astfel, începand de mâine, 22 septembrie, în baza Ordinului Ministrului Afacerilor Interne nr. 139 din 16.09.2020, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș va organiza – la sediul secundar de lucru din Sighetu Marmației (str. Alexandru Ivasiuc nr. 17) – activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.
Preluarea documentelor în vederea înmatriculării, radierii și autorizării provizorii a vehiculelor de la solicitanți se va efectua la sediul secundar de lucru din Sighetu Marmației, iar verificarea conformității datelor și a documentelor preluate ăn sistemul informatic, atribuirea numprului de înmatriculare solicitat, verificările obligatorii în bazele de date externe și introducerea datelor în Sistemul Național de Evidență Auto se vor efectua în sediul principal din Baia Mare, termenul de soluționare fiind de maximum 20 de zile (conform OMAI 1501/2006).
Tarifele aferente confecționării și valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare permanente și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial sau păstrării combinației numărului de înmatriculare se încasează la caseriile unităților Trezoreriei Statului sau prin mandat poștal, într-un cont dinstinct deschis la unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului pe numele Instituției Prefectului din județul Maramureș.
Tarifele aferente emiterii certificatelor de înmatriculare și a autorizațiilor provizorii se încasează într-un cont dinstinct deschis pe numele Regiei Autonome Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat, prin virament, prin mijloace de plată online, prin mandat poștal, precum și prin alte mijloace de plată stabilite prin acte normative în vigoare.
Activitățile prevăzute mai sus se vor desfășura în sediul secundar de lucru din Sighetu Marmației în zilele de marți, în intervalul orar 08.30 – 10.30 (preluare documente) și 10.30 – 11.30 (eliberare documente), respectiv joi, în intervalul orar 08.30 – 11.30 (preluare documente) și 11.30 – 12.30 (eliberare documente).
Pentru toate celelalte operațiuni, cetățenii sunt invitați să se programeze online pe site-ul www.drpciv.ro, depunerea documentelor făcându-se la sediul principal al serviciului din Baia Mare (str. Școlii nr. 1).
Sursă informații și foto: Instituția Prefectului – Județul Maramureș