Începând de azi activitățile de relații cu publicul desfășurate de SC VITAL SA se suspendă. Prin urmare toate cererile, reclamațiile sau alte informații legate de furnizarea / prestarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare se vor transmite în această perioadă exclusiv online, la adresa de email office@vitalmm.ro.

Toate audiențele vor fi reprogramate.

Programul de lucru al casieriilor VITAL din Baia Mare (str. Gheorghe Șincai nr. 21 și bd. Republicii nr. 20 și nr. 62) se modifică. Acestea vor fi deschise în intervalul orar 09.00 – 14.00.

”În toată această perioadă, societatea VITAL S.A. are echipe de intervenție pregătite în cazul în care apar avarii la rețelele de alimentare cu apă potabilă sau la rețelele de canalizare. Permanența va fi asigurată de dispeceratul societății, care funcționează 24 de ore din 24. Astfel, în cazul în care apar situații deosebite, utilizatorii serviciilor noastre pot suna la numerele de telefon 0262/212550, 0262/215150,1,2 și 0362/401052, 3, 0372 752661”, se arată în comunicatul societății.

”Vă reamintim posibilitățile realizării online a unor operațiuni, din confortul casei dumneavoastră, cu privire la modalitățile de plată a facturii de apă-canal cu cardul, obținerea facturii în format electronic, transmiterea indexulul contorului prin intermediul contului personal accesibil, prin portalul www.vitalmm.ro”, informează aceeași sursă.

Sursă informații: SC VITAL SA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.