Doar 18% dintre români cumpără lactate de la producători locali, aceasta este una dintre concluziile unui studiu Reveal Marketing Research despre consumul de lactate în rândul românilor.

Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind consumul produselor lactate în rândul românilor: de la comportament la loialitate și produse preferate.

În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de 2-3 ori pe săptămână; doar 6% dintre respondenți spun că nu consumă niciodată produse lactate, conform studiului Reveal Marketing Research. Produsul evitat în cea mai mare măsură de către respondenți este margarina – 30% dintre ei declară că nu mănâncă niciodată acest produs.

Datele Reveal Marketing Research arată că, în general, românii preferă să cumpere produse lactate din supermarketuri/hypermarketuri, în detrimentul magazinelor din proximitatea casei. Întrebați de unde preferă să cumpere fiecare categorie de produse lactate, în medie, 57% dintre respondenți preferă varianta supermarketurilor pentru aceste produse, comparativ cu doar 18% care spun că se duc la piață pentru a cumpăra lactate. Magazinele din apropierea casei sunt preferate în medie de 16% dintre români, iar doar 9% dintre respondenți declară că nu cumpără deloc.

Când vine vorba de loialitate în alegerea produselor lactate, conform Reveal Marketing Research, 36% dintre români au spus că obișnuiesc să cumpere mereu același brand, indiferent de promoțiile de la raft; 46% dintre respondenți afirmă că alternează aceleași branduri, în funcție de promoțiile găsite în magazin. În schimb, doar 12% dintre români spun că își fac aprovizionarea cu produse lactate, în funcție de promoțiile de la raft și nu cumpără mereu aceleași brand.

Întrebați care sunt pachetele de lactate cele mai atractive, în medie, cei mai mulți dintre români (53%) au spus că preferă pachetele de cantitate, de tipul primești 20% în plus pentru același preț. Pe locul al doilea se află pachetele cu același produs (de exemplu, 3+1 gratis, 1+1 gratis) care au fost menționate în medie de 37% dintre respondenți.

Metoda folosită a fost Computer Assisted Web Interview (CAWI) și au fost derulate 1.011 interviuri online cu respondenți cu vârsta peste 18 ani, online users, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural în perioada 19-25 ianuarie 2021. Eroare de eșantionare +/- 3%. Nivel de încredere 95%.

Comunicatul integral privind acest studiu Reveal Marketing Research îl găsiți aici.

Sursă informații: Reveal Marketing Research

Imagine de congerdesign de la Pixabay.

CITEȘTE ȘI:
STUDIU | Aproximativ o treime dintre români preferă berea
Reciclarea și comportamentul românilor | Seniorii se declară cei mai preocupați de colectarea selectivă
Studiu | De ce le este cel mai dor românilor?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.