În ultimii ani, conceptul de dezvoltare personală a crescut din ce în ce mai mult în popularitate, tot mai mulți oameni dorindu-și să învețe cum să devină cea mai bună versiune a lor sau cum să aibă relații sănătoase cu cei din jur.
Întrebați în ce măsură consideră că sunt necesare pentru ei în această perioadă programele de dezvoltare personală, 2 din 3 români au menționat programele online pentru îmbunătățirea abilităților de relaționare cu ceilalți. Potrivit datelor Reveal Marketing Research, dintre aceștia, tinerii ar fi foarte interesați de astfel de programe, milenialii fără partener selectând această opțiune în proporție de 66%, iar tinerii profesioniști în proporție de 64%. Totodată, 71% dintre familiile tradiționale și 68% dintre familiile moderne și-au exprimat interesul pentru programele online de îmbunătățire a abilităților de relaționare.
Milenialii fără partener și tinerii profesioniști se arată cei mai interesați de niște programe care să îi ajute atât în dezvoltarea personală, cât și în cea profesională (73%, respectiv 71%). Pentru aceștia este important să își descopere punctele forte, să își seteze obiective și să își stabilească un plan de acțiune în carieră, dar și în viață personală. Potrivit datelor Reveal Marketing Research, femeile sunt cele care se arată mai preocupate de dezvoltarea lor, selectând în proporție de 68% această opțiune, comparativ cu 58% dintre bărbați.
Jumătate dintre respondenți au afirmat că le-ar fi necesare ședințele de coaching 1 la 1. Dintre aceștia, 56% dintre familiile tradiționale, urmate de 51% dintre familiile moderne și jumătate din milenialii fară partener consideră că i-ar ajuta aceste ședințe pentru depășirea blocajelor și a credințelor care le limitează dezvoltarea.
Metoda folosită a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview) și au fost derulate 1.015 interviuri online cu respondenți cu vârsta peste 18 ani, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural în perioada 12-18 noiembrie 2020. Eroare de eșantionare +/- 3%. Nivel de încredere 95%.
Materialul integral este disponibil aici.
Sursă informații: Reveal Marketing Research. Imagine de DUKE NG de la Pixabay.