Până în 5 noiembrie, la nivelul structurilor Poliţiei de Frontieră se depun cererile de înscriere pentru ocuparea celor 240 de locuri scoase la concurs în cadrul Şcolii de Pregătire a Agenţilor Poliţiei de Frontieră „Avram Iancu” din Oradea. Acestea se pot depune exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail a unităţii de recrutare, inclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică.
Candidaţii vor susţine proba de evaluare a performanţei fizice şi proba de verificare a cunoştinţelor, fiecare având caracter eliminatoriu, şi se vor desfăşura conform graficului următor:
- traseul practic-aplicativ, în perioada 7-13 decembrie, la Academia de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza”, dar şi la centrele zonale prevăzute în anunţul de concurs
- verificarea cunoştinţelor, în data de 16 decembrie, la sediul ŞPAPF „Avram Iancu” Oradea
- premergător celor două probe de concurs candidaţii vor susţine evaluarea psihologică, activitate ce se va realiza de către specialiştii din cadrul Centrului de psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne, până la data de 24 noiembrie
După parcurgerea celor două probe de concurs, candidaţii declaraţi admişi vor susţine examinarea medicală în perioada 20 decembrie 2023-25 ianuarie 2024.
Sursă informații și foto: Poliția de Frontieră
CITEȘTE ȘI: Dotări noi la secția neonatologie a Spitalului Județean