Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) încearcă să-și îmbunătățească modalitățile de comunicare cu publicul larg.

”În prezent, instituţia se află într-un stadiu avansat al operaţiunii de dezvoltare şi modernizare a sistemului de depunere a reclamaţiilor online către structurile teritoriale ale ANPC – o acţiune deosebit de importantă pentru instituţia noastră şi, desigur, pentru consumatori” – arată ANPC într-un comunicat.

Începând de ieri, până la finalizarea acestor lucrări formularul de reclamaţii online, disponibil aici, va putea fi utilizat de consumatori de luni până vineri între orele 8.00 și 22.00.

”Măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată termina într-un termen optim şi să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcţionarea ei în parametrii prevăzuţi”, relevă sursa citată.

Care va fi fiind termenul optim, aici e de văzut. De constatat.

Sursă informații și foto: ANPC

CITEȘTE ȘI: Prichindei în vizită la bibliotecă | galerie foto

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.