Până în 15 iunie, pensionarii de invaliditate care au avut termen de revizuire în lunile martie, aprilie trebuie să trimită la Casa Județeană de Pensii Maramureș un plic cu documente.

Casa Județeană de Pensii Maramureș anunță că – începând din 15 mai, conform prevederilor art. 2 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 55/2020 privind instituirea unor măsuri de protecție socială – pensionarii de invaliditate care au avut termen de revizuire în lunile martie, aprilie sunt rugați să trimită până în 15 iunie, prin Poșta Română, cu confirmare de primire, următoarele acte în original:
1. actele medicale solicitate la revizuirea anterioară;
2. acte medicale care să reflecte starea de sănătate de la ultima revizuire;
3. planul de recuperare;
4. copie după actul de identitate (buletin, carte de identitate);
5. actualizarea numărului de telefon;
6. decizia medicală emisă la revizuirea anterioară.

Plicul cu acte va fi trimis pe adresa Casa Județeană de Pensii Maramureș, strada Hortensiei nr. 1A, Baia Mare.

În urma analizării actelor trimise, decizia medicală și planul de recuperare emise de comisia de expertiză pentru următoarea revizuire vor fi comunicate titularului tot prin Poșta Română, cu confirmare de primire, se precizează în comunicat.

În cazul în care nu se vor trimite actele medicale solicitate până la data de 15 iunie, pensia de invaliditate de va fi suspendată”, informează Lucica Pop – director executiv Casa Județeană de Pensii Maramureș.

Sursă informații: Casa Județeană de Pensii Maramureș

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.