În contextul măsurilor adoptate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu coronavirus, Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Maramureş face mai multe precizări.
Activitatea de primire în audienţă se suspendă. Măsura se aplică atât la sediul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Maramureş, cât şi la sediile poliţiilor municipale şi orăşeneşti din judeţ.
Activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura fără interacţiunea directă a angajaţilor Poliţiei Române cu persoanele din afara instituţiei. Petiţiile, reclamaţiile, sesizările, cererile sau orice alte recomandări vor fi transmise prin servicii poştale (Baia Mare, str. 22 Decembrie nr. 37) sau în format electronic la una din adresele de e-mail cabinet@mm.politiaromana.ro sau petitii@politiaromana.ro prin completarea formularului de petiţii on-line.
În ceea ce priveşte eliberarea certificatelor de cazier judiciar şi a adeverinţelor de integritate, Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Maramureş anunță că se suspendă programul de lucru cu publicul la ghişeele organizate la nivelul IPJ Maramureș din Baia Mare, str. Şcolii nr. 1 şi Sighetu Marmaţiei, pentru intervalul 16-31 martie 2020.
Pentru situaţiile urgente care impun eliberarea certificatelor de cazier judiciar (plecări din ţară, însoţire minori în străinătate, urgenţe medicale) se vor realiza planificări telefonice de luni până vineri între orele 09.00 -13.00 astfel: la Serviciul Cazier Judiciar, Statistică și Evidențe Operative situat pe str. Tineretului nr. 2 din Baia Mare, telefoane: 0262.207212 şi 0262.207282; la Poliţia Municipiului Sighetu Marmaţiei, str. Mihai Viteazu nr.10, telefon 0262.311006, interior 22052. După realizarea planificării telefonice, cererile pentru situaţiile urgente care impun eliberarea certificatelor de cazier judiciar, se vor depune la nivelul Serviciului Cazier Judiciar, Statistică și Evidențe Operative situat pe str. Tineretului nr. 2 din Baia Mare, respectiv la Poliţia Municipiului Sighetu Marmaţiei, str. Mihai Viteazu nr. 10. Depunerea cererilor şi ulterior eliberarea documentelor se va realiza în condiţii de interacţiune minimă cu publicul.
Programul de lucru cu publicul pentru ghişeele organizate la Vișeu de Sus, Borșa și Târgu Lăpuș rămâne acelaşi:
– Poliţia oraşului Vişeu de Sus, str. Republicii nr. 12-14, prin ghişeul de la sediul subunităţii: de luni până vineri, între orele 9.30 – 12.30.
– Poliţia oraşului Borşa, str. Lăzuci nr. 6, prin ghişeul de la sediul subunităţii, de luni până vineri, între orele 9.30 – 12.30.
– Poliţia oraşului Târgu Lăpuş, str. P-ţa Eroilor nr. 25, prin ghişeul de la sediul subunităţii, de luni până vineri, între orele 9.00 – 12.00.
Celelalte servicii din cadrul inspectoratului nu îşi modifică programul de lucru cu publicul, dar interacţiunea dintre lucrătorii de poliţie şi cetăţeni se va face cu respectarea măsurilor de protecţie necesare pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu coronavirus.
Sursă informații: Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Maramureş
Sursă foto: Facebook / Poliția Română