InfoCons | Demers pentru protejarea consumatorilor

Organizația de Protecție a Consumatorilor InfoCons pune la dispoziția tuturor cetățenilor numărul de telefon 021 9615, apelabil din orice rețea, fixă sau mobilă.

Astfel, consumatorii au acces la informații legate de consiliere și consultanță, precum și de modalitatea de a depune o sesizare. De asemenea, apelând 021 9615 consumatorii pot fi sfătuiți cu privire la:

  • achiziții online
  • asigurări
  • drepturile pasagerilor în transportul aerian
  • garanții
  • pachete de servicii turistice
  • practici comerciale incorecte
  • serviciile financiar bancare
  • serviciile medicale
  • siguranța produselor și telecomunicații
  • drepturile asiguraților de servicii medicale

InfoCons a mai lansat și aplicația gratuită prin care consumatorii pot apela rapid și ușor toate numerele de urgență la nivel județean, național și internațional (Serviciul de Ambulanță, Poliție, Protecția Consumatorilor, ISU, Poliția de Frontieră, Direcția de Sănătate Publică, primărie, mediu, telecomunicații etc.). De asemenea, prin aceeași aplicație cetățenii pot depune sesizări în cazul în care întâmpină probleme cu produsele agroalimentare sau produsele electronice și electrocasnice. În plus, pot afla timpii de așteptare la punctele de trecere a frontierei și pot găsi alerte pentru produse alimentare și nealimentare însoțite de imagini, informații despre țara care notifică, detalii despre produs.

Sursă informații și foto: InfoCons

CITEȘTE ȘI: Meniuri mai bogate în date

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.