”O nouă inițiativă de susținere a educației incluzive de calitate, pentru a crește numărul de copii din mediile vulnerabile care își continuă studiile la liceu și pentru a îmbunătăți calitatea predării în școli”, anunță Lidl în parteneriat cu UNICEF.
Astfel, până în 13 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează 1 leu către UNICEF.
”Programul se adresează elevilor din comunități vulnerabile, pentru ca, pe termen lung, aceștia să poată avea acces la oportunități de dezvoltare și la locuri de muncă”, se arată în comunicatul Lidl.
Parteneriatul cu UNICEF a început în 2017, iar de atunci și până acum, Lidl, împreună cu clienții săi, au sprijinit organizația cu peste 2.300.000 lei, contribuind în mod direct la susținerea copiilor să-și continue studiile la liceu.
Așa că țineți minte când alegeți darurile de Crăciun: 1 jucărie cumpărată la Lidl = 1 leu donat către UNICEF.
Sursă informații și foto: Lidl