Call center-ul național din Baia Mare, pus la dispoziția vârstnicilor și a persoanelor cu dizabilități afectate de contextul pandemic, se inaugurează azi, începând cu ora 11.00.

Call center-ul este înființat în cadrul proiectului ”Sprijin pentru persoanele vulnerabile în contextul epidemiei COVID-19” și este finanțat în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020. Proiectul presupune angajarea a 1.000 de asistenți sociali care oferă sprijin pentru 100.000 de persoane din grupuri vulnerabile printr-un apel cu tarif normal la 021/9998.

Ministerul Muncii și Protecției Sociale în parteneriat cu Asociația Profesională Nonguvernamentală de Asistență Socială ASSOC, în calitate de beneficiari ai finanțării, asigură implementarea proiectului și operaționalizarea Call Center-ului național prin care se coordonează și monitorizează solicitările venite de la persoanele care au nevoie de sprijin.

”Dincolo de operaționalizarea unui centru unic național care centralizează nevoile persoanelor afectate de starea de urgență și de alertă, dincolo de sprijinul calificat pe care aceștia îl primesc de la cei 1.000 de asistenți sociali la nivel național, proiectul face ceva ce România nu avea până acum: cartografierea și analiza nevoilor sociale”, a declarat ministrul Fondurilor Europene, Marcel Boloș la semnarea contractului de finanțare cu Ministerul Muncii și Protecției Sociale.

Evenimentul are loc la Unitatea Mobilă de Asistență Socială (UMAS) – sediu call-center (str. Gheorghe Șincai nr. 31, parter, intrarea din str. Nicolae Titulescu, Baia Mare).

Sursă informații și foto: Ministerul Fondurilor Europene, Facebook / Asociatia ASSOC‎

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.