Documentele necesare stabilirii calităţii de asigurat şi a asigurării accesului liber la pachetul de servicii medicale de bază, precum și cele pentru eliberarea cardurilor europene de asigurări de sănătate vor fi trimise prin poștă, poștă electronică sau fax, precizează Casa de Asigurări de Sănătate Maramureș.

În vederea stabilirii calităţii de asigurat şi a asigurării accesului liber la pachetul de servicii medicale de bază, Casa de Asigurări de Sănătăte Maramureș roagă asiguraţii să transmită documentele justificative privind dobândirea calităţii de asigurat prin poștă sau prin mijloace electronice de transmitere la numărul de fax 0262-215205 sau pe e-mail la adresele evidenta.asigurati@casmm.ro; calitatedeasigurat@casmm.ro; cardnational@casmm.ro, evitând prezenţa la sediul instituţiei.

”Menţionăm faptul că, pe perioada stării de urgență, serviciile medicale și medicamentele sunt acordate fără a fi necesară utilizarea cardului naţional de asigurări sociale de sănătate sau a documentelor înlocuitoare ale acestuia”, reamintesc oficialii Casei de Asigurări de Sănătate Maramureș.

În ceea ce privește eliberarea cardurilor europene de asigurări de sănătate, documentele justificative necesare vor fi transmise la CAS Maramureș prin poștă, curierat sau pe e-mail la următoarea adresă: cardeuro1@casmm.ro.

Sursă informații: Casa de Asigurări de Sănătate Maramureș

CITEȘTE ȘI:
Precizări de la Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Maramureș

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.