”Evaluarea online” a fost tema celor 19 cercuri pedagogice din învățământul preuniversitar din semestrul I al anului școlar 2020-2021, anunță Inspectoratul Școlar Județean Maramureș.

Inspectoratul Școlar Județean Maramureș, prin inspectorii școlari și coordonatorii zonali ai centrelor metodice, a organizat cercurile pedagogice ale cadrelor didactice.

”Dat fiind faptul că școala online ridică adevărate provocări pentru sistemul de învățământ românesc, punându-i pe dascăli în situația de a învăța, explora, experimenta, descoperi și aplica, echipa ISJ Maramureș a dorit să vină în întâmpinarea nevoii cadrelor didactice de a identifica cele mai potrivite instrumente de evaluare online”, se arată în comunicatul inspectoratului.

Tema propusă la cercurile pedagogice din semestrul I al anului școlar 2020-2021 a fost ”Evaluarea online”.

”La nivelul tuturor celor 19 specializări la care s-a organizat activitatea, s-a pus accentul pe dezbaterea punctuală a următoarelor aspecte: tipuri de evaluare în cadrul activităților de învățare online, proiectarea instrumentelor de evaluare, utilizarea platformelor educaționale pentru evaluarea online – exemple concrete, notarea ritmică a elevilor și asigurarea imediată a feedback-ului”, precizează sursa citată.

Inspectorii școlari au făcut recomandări cu privire la desfășurarea activităților online, desprinse în urma inspecțiilor tematice efectuate în semestrul I.

Sursă informații: Inspectoratul Școlar Județean Maramureș. Imagine de Hatice EROL de la Pixabay.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.