Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță.

Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.

De asemenea, pentru comunicarea inter-instituțională, ANAF a deschis – la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice – adrese dedicate de email.

”În plus față de acestea, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, vă recomandăm să utilizați și serviciul de asistență telefonică – Call Center și Formularul de contact”, sugerează reprezentanții ANAF.

Astfel, pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competență a ANAF, puteți apela CALL-CENTER instituției, la numărul de telefon 031.403.91.60. Specialiştii ANAF răspund întrebărilor de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30.

O alternativă pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil aici. ”Solicitările sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat”, menționează ANAF.

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Sursă informații: Agenția Națională de Administrare Fiscală. Sursă foto: pixabay.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.