Având în vedere Hotărârea nr. 52/5.11.2020 privind stabilirea unor măsuri suplimentare necesar a fi aplicate pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Inspecția Muncii a elaborat un ghid menit să îndrume angajatorii care își vor desfășura activitatea în regim de muncă la domiciliu / telemuncă sau prin aplicarea un program individualizat de muncă.

Ghidul este publicat pe site-ul Inspecției Muncii și poate fi consultat aici.

Ghidul vine în sprijinul angajatorilor și conține explicații privind aplicarea și modalitatea de înregistrare în registrul general de evidență a salariaților în conformitate cu prevederile H.G. nr. 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților, a situațiilor în care activitatea se desfășoară prin stabilirea unor programe individualizate de muncă; munca la domiciliu; telemuncă.

Sursă informații: Inspecția Muncii. Sursă foto: Pixabay.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.