Maramureșul nu s-a remarcat doar la Târgul de Turism al României 2022, ci și în cadrul celui mai mare târg de turism B2B (business to business) din Europa, care a avut loc la Londra, în perioada 7-9 noiembrie, și care a reunit peste 4.400 de expozanți din întreaga lume.
La invitația Ministerului Antreprenoriatului și Turismului, reprezentanții Consiliului Județean și ai Organizației de Management al Destinației Maramureș au fost prezenți în cadrul standului național al României de la WTM Londra.
Pentru cele trei zile de târg, delegația județului Maramureș a programat 30 de întâlniri cu creatori de conținut din mediul online, canale de televiziune și publicații de profil (printre care ”Paradise Magazine”, Unravel TV, Globetratter Television, ”JRNY Magazine”, ”The Christian Post” și colaboratori ai ”Sunday Times” și ”Telegraph Travel”). Cei care au dat curs invitației de a descoperi „o picătură de Maramureș” s-au arătat încântați de potențialul turistic al zonei, unii dintre ei răsplătind chiar pe loc eforturile de promovare, prin împărtășirea experienței în rândul propriilor comunități virtuale.
Având în vedere specificul evenimentului, promovarea s-a realizat preponderent prin intermediul materialelor video, cele mai apreciate fiind cele redate cu ajutorul ochelarilor VR. Potențialul turistic natural și antropic, cultura, tradițiile și obiceiurile, gastronomia tradițională, precum și atracțiile specifice fiecărui anotimp au făcut obiectul inițiativelor de promovare din cadrul WTM Londra.
În perioada următoare, județul Maramureș va mai participa, alături de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, la încă două târguri internaționale de turism, la Varșovia și Barcelona.
Sursă informații și foto: Consiliul Județean
CITEȘTE ȘI: Standul Maramureșului de la Târgul de Turism a avut priză la…