Administrația publică locală a municipiului Baia Mare a stabilit un nou set de măsuri menite să vină în sprijinul băimărenilor care necesită anumite avize sau documente de la Direcția Urbanism. Măsurile vizează atât scurtarea termenelor de eliberare a acestora, cât și posibilitatea depunerii solicitărilor fără a mai fi necesară deplasarea la ghișee.

Astfel pentru avize, certificate și adeverințe a fost stabilit un termen de 10 zile față de 30 de zile cât era până acum. În cazul certificatelor de urbanism, termenul de emitere în regim normal este de cinci zile, iar în regim de urgenţă de o zi. Pentru autorizaţia de construire/desființare, termenul în regim normal este de 10 de zile, iar în regim de urgenţă de trei zile.

Solicitările pot fi efectuate după cum urmează:
– pentru Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului: documentațiile de urbanism, completări la dosarele existente în cadrul serviciului, adrese, solicitări etc. se vor depune de către solicitant în format electronic, fișiere pdf exclusiv, la adresa de mail urbanism@baiamare.ro;
– pentru Serviciul Urbanism și Avize: solicitările pentru certificate de urbanism se vor face exclusiv online, la secțiunea Servicii Publice / Emitere Certificat Urbanism; pentru orice alt tip de solicitare (prelungire certificate urbanism, adrese, petiții etc.) și solicitările adresate compartimentului Cadastru și Gis, documentele se vor depune de către solicitant în format electronic, fișiere pdf exclusiv, la adresa de mail urbanism@baiamare.ro;
– pentru Serviciul Autorizare Construcții: solicitările pentru emiterea autorizațiilor de construire/desființare se vor face prin poștă exclusiv, pentru orice alt tip de solicitare (adrese, petiții, etc.) se vor depune de către solicitant în format electronic, fișiere pdf exclusiv, la adresa de mail urbanism@baiamare.ro.

Toate documentele trimise online sau prin poștă vor fi înregistrate, cetățenii vor primi prin aceleași modalități numerele de înregistrare, iar la termenul stabilit autorizațiile, certificatele sau avizele solicitate vor fi trimise solicitanților prin poștă.

Taxele și detaliile sunt disponibile aici.

Sursă informații: Primăria Baia Mare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.