Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș și Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte își reiau de luni, 18 mai, programul de lucru cu publicul în două schimburi, între orele 8.00-20.00.
Activitățile cu publicul se vor derula la cele două servicii publice comunitare doar în baza programărilor online, pe platformele epasapoarte.ro și drpciv.ro.
Accesul cetățenilor în sediul de pe strada Aleea Școlii nr.1 se va face controlat, cu respectarea măsurilor de igienă și de protecție, păstrarea distanței fizice și utilizarea măștii de protecție pentru a preveni și limita răspândirea infecției cu noul coronavirus.
La Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș se vor efectua activități pentru înmatricularea vehiculelor, autorizarea provizorie a vehiculelor (numere roșii), preschimbarea permiselor de conducere românești și străine, radiere vehicule, transcriere vehicule, duplicate permise de conducere și certificate de înmatriculare. Se menține valabilitatea permiselor de conducere pe o perioadă de 90 de zile de la data încetării stării de urgență, 45 de zile de la data încetării stării de urgență pentru autorizațiile de circulație provizorie. Sunt valabile pentru o perioadă de 90 de zile de la data încetării stării de urgență și documentele necesare operațiunilor de înmatriculare/transcriere, examinare sau preschimbare a permisului de conducere obținute de către solicitanți de la alte instituții/entități, documente care au expirat în timpul stării de urgență.
Cererile pentru eliberarea pașapoartelor se depun la sediul serviciului în baza programării online. Se menține măsura suspendării activității la punctele de lucru mobile din Sighetu Marmației și Borșa. Persoanele programate trebuie să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului. Accesul pentru depunerea cererii se va rface în baza programării online și a documentului de identitate prezentat în original. Intervalul de programare online pentru preluarea cererii de eliberare a documentelor de călătorie a fost modificat de la 7 la 10 minute în vederea asigurării timpului necesar igienizării corespunzătoare după prelucrarea fiecărei cereri. Pentru ridicarea pașaportului simplu electronic li se recomandă cetățenilor să opteze pentru expedierea prin servicii de curierat la adresa de domiciliu sau de reședință din țară a titularului sau a persoanei care a formulat cererea. Potrivit prevederilor legislației în vigoare pașaportul simplu temporar nu poate fi livrat prin servicii de curierat.
Sursa: Instituția Prefectului Maramureș