Reguli de acces în Palatul Administrativ pe durata stării de alertă

Măsuri pentru prevenirea și combaterea infectării cu COVID-19, aplicabile pe durata stării de alertă, pentru instituțiile care își desfășoară activitatea în cadrul Palatului Administrativ au fost stabilite de președintele Consiliului Județean Maramureș, Gabriel Zetea.

Accesul în clădire al personalului din aparatul propriu al Consiliului Județean Maramureș, precum și al celorlalte instituții care își desfășoară activitatea în cadrul Palatului Administrativ se face pe bază de legitimație, programul de lucru fiind stabilit astfel încât să se evite aglomerarea spațiilor comune, la începerea și terminarea acestuia. ”Utilizarea ușii de acces spre cantină aparținând SC Drumuri-Poduri Maramureș SA, situată la demisolul clădirii, va rămâne, în continuare, interzisă”, se precizează în comunicatul Consiliului Județean.

Toate persoanele care intră în clădire au obligația de a purta mască și de a utiliza biocidele amplasate la intrare pentru dezinfecția mâinilor. De asemenea, în zonele de acces în clădire vor fi amplasate covorașe dezinfectante.

”La intrarea în cele două corpuri ale clădirii, triajul epidemiologic va fi realizat prin controlul temperaturii personalului și a vizitatorilor, în acest scop fiind utilizate termometre digitale cu laser/ videocamere cu termoviziune. Se va interzice accesul în clădire pentru persoanele a căror temperatură corporală, măsurată la intrare, depășește 37,3°C”, informează aceeași sursă.

Spațiile comune precum holurile de acces, scările de acces, grupurile sanitare, registratura și spațiile utilizate pentru relațiile cu publicul vor fi dezinfectate zilnic. Garajul, holurile de la subsol, atelierele de lucru, magaziile și alte spații de depozitare se vor dezinfecta cu o frecvență săptămânală. Dezinfecția sălilor de ședință se va efectua săptămânal sau ori de câte ori vor fi utilizate.

Persoanele din afara instituțiilor cu sediul în Palatul Administrativ, incusiv personalul firmelor care asigură servicii de poștă/ curierat vor avea acces doar în spațiile amenajate pentru depunerea de petiții, sesizări sau alte documente scrise și doar după legitimarea și notarea acestora în registrul special de evidență”, menționează reprezentanții Consiliului Județean.

Sursă informații și foto: Consiliul Județean Maramureș

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.