Plăcuțele turistice clasice, înlocuite cu unele cu cod QR

Plăcuţele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele mult mai atractive, care conțin cod QR, anunță Ministerul Turismului. Este vorba despre un proiect de digitalizare al Asociației Călător prin România, prin intermediul căruia turistul poate deveni propriul său ghid.

Fiecare plăcuță este însoțită de brandul turistic național „Explorați Grădina Carpaților”. Demersul se datorează protocolului încheiat între minister și asociația Călător prin România.

Pentru că principalul obiectiv al protocolului constă în îmbunătățirea imaginii și creșterea notorietății României ca destinație turistică, vizitatorii străini au posibilitatea, prin utilizarea aplicației, să citească informațiile puse la dispoziție în 32 de limbi.

Sursă informații și foto: Ministerul Antreprenoriatului și Turismului

CITEȘTE ȘI: România, la Târgul de Turism FITUR, de la Madrid

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.