Accesul în sediul Primăriei municipiului Sighetu Marmaţiei, precum și în sediul celorlalte instituții subordonate, este permis strict personalului angajat în timpul de desfășurare a activității de serviciu. Accesul persoanelor din afara instituției este permis prin poarta B strict la Serviciul registratură, respectiv Serviciul casierie.
Se suspendă activitatea de primire în audiență. Persoanele ce doresc să intre în legătură cu administrația locală sunt îndrumate să formuleze cereri/reclamații/sesizări/petiții, utilizând pentru depunerea lor serviciile de corespondență electronică pe adresa de e-mail primaria@primariasighet.ro, prin poștă (str. Bogdan Vodă nr. 14) sau la telefoanele 0262/311.300 și 0262/315.969.
Plata impozitelor și taxelor locale se va face pe cale electronică, pe site-ul primăriei, la secțiunea servicii online/ taxe și impozite sau pe www.ghișeul.ro.
Cererile și toate actele ce urmează a fi depuse la Direcția Venituri se trimit în original prin poștă sau curier la adresa str. Bogdan Vodă nr. 14 – Direcția Venituri, camera 10, sau scanate pe adresa de e-mail directiavenituri@primariasighet.ro, specificând obligatoriu un numar de contact.
Pentru serviciile din cadrul Direcției de Asistență Socială cererile se vor depune la adresa de e-mail das@primariasighet.ro, prin poștă la adresa str. Dragoș Vodă nr. 35.
Conform art. 14 din Decretul 195/16.03.2020, se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice, documente care expiră pe perioada stării de urgență.
Se suspendă activitățile sportive din cadrul Stadionului Municipal Sighetu Marmației și a Sălii Polivalente pe perioada stării de urgență.
”Rugăm cetățenii să se informeze permanent și să ia în considerare doar informațiile verificate prin surse oficiale și să respecte recomandările autorităților referitoare la prevenirea răspândirii virusului”, se arată în comunicatul Comitetului Local pentru Situații de Urgență al municipiului Sighetu Marmației.
Sursă informații și foto: Primăria Sighetu Marmației