Consiliul Județean Maramureș vine în întâmpinea unităților administrativ-teritoriale și a cetățenilor și preia – prin intermediul Punctului de Contact Unic – documente în vederea emiterii unor acte din domeniul cadastrului, urbanismului, amenajării teritoriului şi autorizării executării lucrărilor de construcţii din aria de competență a Direcției Arhitect Șef.

Actele care se pot depune / solicita sunt: certificate de urbanism; prelungirea valabilității certificatelor de urbanism; autorizații de construire / desființare; prelungirea valabilității autorizațiilor de construire / desființare; comunicare privind începerea execuției lucrărilor; comunicare privind finalizarea execuției lucrărilor; regularizarea taxelor aferente autorizațiilor de construire; avize de oportunitate; avize tehnice ale Arhitectului şef pentru documentații de urbanism și amenajarea teritoriului; punctul de vedere al C.T.A.T.U.; avizul arhitectului-şef al judeţului la construcţiile reprezentând monumente istorice clasate sau aflate în procedură de clasare potrivit legii; proces verbal de vecinătate.

UAT-urile pentru care Consiliul Județean Maramureș emite certificate de urbanism și autorizații de construire în baza convențiilor încheiate sunt: Băsești, Călinești, Cupșeni, Desești, Gârdani, Groșii Țibleșului, Leordina, Mireșu Mare, Poienile Izei, Remeți, Rona de Jos, Săliștea de Sus și Suciu de Sus.

Toți pașii privind crearea contului / înscrierea pe site, accesarea link-ului de acces, modul de depunere și preluare a documentațiilor, precum și derularea operațiunilor și acțiunilor activității se găsesc aici.

Informații suplimentare se pot obține la telefoanele 0262/202.554, 0733/404.401 sau la e-mail architect.sef@cjmaramures.ro.

Sursă informații și foto: Consiliul Județean Maramureș

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.